Kom ihåg mig?

Teknisk support

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2016-10-17, 10:45 #1
EmmaLund EmmaLund är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.
 
Reg.datum: Oct 2016
Inlägg: 1
EmmaLund EmmaLund är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.
 
Reg.datum: Oct 2016
Inlägg: 1
Standard Teknisk support

Hewlett Packard i Dublin/Irland söker svenskar (samt danskar/holländare) som vill arbeta som teknisk support. Kontoret ligger 30 min tågfärd från centrum.

Ingen tidigare erfarenhet inom IT krävs, de första 2-4 veckorna på jobbet består av betald träning där du får lära dig det du behöver om datorer/kundtjänst. Man supporterar företag, inte privatpersoner. Om du får jobbet så betalar HP för din flytt hit samt 5 nätter på B&B
Lönen är 20500 euro/år plus bonus och ersättning om man vill jobba natt eller helg. Skatten är väldigt låg här i Irland, runt 10%, så du får ut minst 1500 euro i månaden.

Jag har jobbat här i över två år nu och trivs jättebra, det finns många svenskar här och det är lätt att hitta boende och rumskamrater genom jobbet. Det finns goda chanser att avancera inom företaget eller att få gratis utbildning/ta certifikat inom IT om man vill det också. PMa mig för mer info eller om du vill att jag vidarebefordrar ditt CV
EmmaLund är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:58.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017