Visa ett inlägg
Oläst 2012-04-27, 10:14 #3
LoopiaAB LoopiaAB är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2009
Inlägg: 99
LoopiaAB LoopiaAB är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2009
Inlägg: 99
Citat:
Ursprungligen postat av fretek Visa inlägg
Fick nyss ett nyhetsbrev från ett av Sveriges största webbhotell. Nyhetsbrevet från dem brukar vara bra med en del matnyttig information. Men denna gång inleds nyhetsbrevet om en massa skryt om att de investerar miljoner för stabilare e-post. Samtidigt har de väldigt stora problem med e-posten, ja problemen uppmärksammas även i media ( ex http://www.idg.se/2.1085/1.445522/ny...rul-hos-loopia )

Hej

Det är självklart tråkigt att det upplevs som skryt i nyhetsbrevet, det får jag ta till mig. Tanken var inte på något sätt att skryta utan att informera våra kunder att vi faktiskt gör något, att vi tar detta på största allvar.

Att vi investerar i ett nytt system är för att vi vet att det system vi har idag inte är stabilt och ja, vi borde gjort det tidigare. Vi vill att våra kunder ska använda vår e-post utan att vara oroliga över om det fungerar eller inte.

Det problem som varit denna vecka har inget med det nya systemet att göra utan är fortfarande det gamla. Vi jobbar parallellt att försöka fixa det gamla samtidigt som vi vill ha upp det nya så fort det bara går.

Jag ber verkligen om ursäkt till de kunder som drabbas av detta men kan garantera att vi gör allt vi kan för att avbrott som denna vecka ska undvikas.

/Jimmie Eriksson
LoopiaAB är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat