Ämne: Free6
Visa ett inlägg
Oläst 2006-09-03, 15:36 #9
Piraten Piraten är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 367
Piraten Piraten är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 367
Citat:
Ursprungligen postat av knullis
Citat:
Ursprungligen postat av download
Hej,
Tack för ett intressant och bra forum
Jag säljer vårt användarkonto på http://webmasters.free6.com/. Free6 är en av världens top3 mest besökta vuxensajter idag med en bit över miljonen besökare / dag. Kontot är mycket eftertraktat sedan -04 då inte längre går köpa ett.
Via Free6s ombud kan man köpa 10 Text Links - 550 per month (http://www.gallerytrafficservice.com/free6.htm), men via vårt konto kan du posta cirka 150 gallerys per månad, både som text eller som thumbnails. En länk ger ungefär 1000-5000 besökare beroende på i vilken katergori du länkar, text eller thumb etc.
Detta är perfekt för dig som älskar att dra in mycket cash genom att jobba så lite som möjligt. Under den tid jag var aktiv drog vi som mest in 45,000 - 50,000 skattefria kronor i månaden. Ju längre du är aktiv och ju fler länkar du har i deras databas - ju mer pengar blir det. Jag kan även tipsa dig om vilka partners som är bäst, dvs lockar flest köpare. De flesta har 50/50% system vilket ger dig hälften (ca 2-3 hundra sek) per köp och därefter 50% per månad så länge köparen inte avbryter köpet. Nästan alla partners har färdiga gallerys och dessutom hostar åt dig, dvs du inte behöver göra så mycket själv. Vill du avancera och t.ex. använda egna banners gör du gallerys på egen hand och alla partners jag testat och kört har färdiga som du kan redigera. Tänk på att du ibland måste hosta dom själv.
Detta är som sagt en unik möjlighet. Du behöver inte driva firma eller bolag, men det skadar givetvis inte om du t.ex. har en vuxenbutik eller dyl som du promotear i länkarna.
Hör av dig med ditt bud?
Vad snackar vi om för pengar om det går att få ihop en så hög inkomst på den?
Men jag vet vad du talar om free6 har 950 000 unika om dagen. så dina siffror på 40-50 000 /mån kan nog gott stämma.

Det går ej att få så hög inkomst, han snackar om gamla goda tiden. Går ej att tjäna 40-50k/mån på att submitta gallerier till free6.com. Får man bara 450,000 besökare/mån med 150 gallerier så snackar vi kaffepengar.
Piraten är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat