Visa ett inlägg
Oläst 2012-04-16, 14:16 #11
Patrik Hs avatar
Patrik H Patrik H är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 79
Patrik H Patrik H är inte uppkopplad
Medlem
Patrik Hs avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 79
Citat:
Ursprungligen postat av LoopiaAB Visa inlägg
Hej

Vi vill helst inte diskutera enskilda fall på publika forum utan tar hellre detta direkt med dig som kunden.

Självklart tar vi detta på fullaste allvar och jobbar vidare för att se vad det är som hänt.

Det vi gjort är att skicka testmeddelande, kontrollera i loggarna att det levererades, samt att även kontrollera mot lagringssystemet att meddelandet fanns där.

Vi rensat inte några meddelanden ur ditt eller någon annan kunds e-postkonto.

Parallellt har vi även kontrollerat flertalet egna testkonton och kan inte heller där se att något skulle vara felaktigt i vårt e-postsystem. Vi har heller inga andra rapporter från andra kunder att de upplever samma sak.

Vi försöker inte på något sätt mörka men kan inte se att det något fel på vårt system gällande just detta. Vi jobbar dock vidare på detta.

Om du har vidare synpunkter på vårt e-postsystem är du välkommen att ta upp dessa i ditt öppna supportärende hos oss.

/Jimmie Eriksson
Du får nog ha bättre koll på dina tekniker hos Loopia, kollade just ett annat mailkonto jag har hos Er där alla mailen (ungefär hundra mail) är raderade sedan i fredags när ni gjorde något med ett av mina konton på den domänen som gällde mitt ärende.

Det är väl knappast någon idé att öppna ett nytt ärende på det för ni har ju inga fel i ert system.
Patrik H är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat